14 Eylül 2013 Cumartesi

Katy Perry ve İlluminati


Katy Perry, İlluminatiye katılmadan önce muhafazakar bir aileden dolayı her işinde Hristiyan kesimden destek almıştı.Albümlerinde , şarkılarında, hayatında.
Fakat kendisinin de söylediği gibi 16 yaşında sektöre girdiğinde işler yolunda gitmedi.Ve ruhunu şeytana sattı.

Semboller


Katy Perry'nin  kullandığı sembolleri inceleyelim;


Kedi ve kedi kostümü.Açıkçası bu konular biraz rahatsız edici ama gerçek.Onlar seks için en uygun hayvanın kedigillerin olduğunu düşünmüşler.Onların vahşiliğini kölelere yansıtıyorlar.Hatta başlı başına Kedi Kadın diye( Catwoman) bir sembolleri de var.







 

Kedi Maskesi; Yine cinselliği gösterir.Vahşiliği bir yandan da sevimliliği belirtir.Üsteki pembe maske kedi maskesi değil, şimdi bazı zekiler atlar ona.Onuda açıklayayım.Maske farklı kişilikleri belirtir.Maskeyi taktığında başka, çıkardığında başka kişi olursunuz.Böyle düşünün.



   Dondurma; Cinsel organı simgeler.







Çilek; Cinsel anlamda yeniden doğmaktır.Seks kölelerinin en çok kullandığı sembollerdendir.Katy Perry  çileği, meyveleri çok sever diye atlamayın.Sembollerden bahsediyoruz.Bu fotoğraflarda resmen gözümüze sokulmuş çilek.

Bir diğer örnek Rihanna;


5


Ayna ;   Birçok yazımda belirttiğim gibi ayna başka kişilikleri belirtir.Yeni oluşan alteri gösterir.Zaten burada da çok açık.Eski Katy ve yeni Katy arasındaki farkı görüyoruz.Aynada farklı gerçekte farklı.Aynadaki Katy Perry, aynanın karşısındaki ise Katheryn Hudson.

Selena ve aynadaki yeni karakteri gibi









Şeker, Lollipop ;  Bu sembol kölelerde fazlasıyla kullanılır.Cinselliği belirtir.

İşte diğer örnekleri;


Britney Spears

                                             

Rita Ora



Kim Kardashian




Madonna


Mariah Carey



Selena Gomez


Bir kaç sembol daha inceleyelim.




Damalı Zemin
Katıldığı partilerde çekilen yerleri görüyorsunuz.Parti ismiyle gizlenmiş bir ritüel mi?



















        

Monarşi Kelebeği; Zihin kontrolünü temsil eder.

Miley Cyrus

                            
Lady Gaga


                     


Kafes; Seks köleliğini simgeler.Kafesin içindeki kedi simgesi.




Tek göz 


Zincir; Köleliği simgeler.


Neyse bu kadar fotoğraf analizi yeter.Kliplere geçelim mi? Elimden geldiğince fazla analiz yapmak istiyorum.Eksiklikler olabilir.Yorumda belirtin lütfen :)

WAKING UP IN VEGAS


İki sembolümüz var.
Damalı zemin
Kırmızı elbise
Katy Perry kırmızı bir elbise giymiş.Ben klibin gidişatına bakınca Katy'nin burada kurban olarak kırmızı giydiğini düşündüm.


Ve oyun başlıyor.Katy klipte illuminatinin ona neler vadettiğini gösteriyor.Anlaşmayı imzaladın ve para eline geldi bile.İçki, kumar, eğlence,para...


Ve ilerledikçe yükseliyorsun.Tarzın değişiyor.Yeni bir alterin  oldu bile.HipHop tarzıyla yeni Katy.
Etraftaki bütün ışıklar,renkler köle için tetik durumundadır.Köle onların içinde oldukça programlamasından şaşmaz ve yanlış şeyler yapmaz.

Bakın zaman ilerledikçe gördüğü programlamalarda değşiyor.Leopar deseni, peruk, gözlük vs. hepsi yeni karakteri anlatıyor.


Ve yaşadıklarından , yeni karakterlerinden memnun olmayan bir Katy


Monarch Kelebeği ile pembeler içinde yeni bir Katy daha.Programların oluşturduğu kişilikleri.


Fakat artık işler yolunda gitmiyor .O itiraz etmeye devam ettikçe paralarda gidiyor.


Şöhreti , parası azalıyor.


Kısacası Katy kaybetmeye başlıyor.İşte Katy bütün hayatını bir klipte anlatmış.Bize de anlamak düşüyor.

CALIFORNIA GURLS


Katy Perry  geeçirdiği aşamaları gösteriyor bunu anlamak çok da zor değil zaten.Programcımız Snoop Dog.Çünkü Katy Perry nin içinde olduğu oyunu yöneten o.Birazdan göreceksiniz.


Katy start çizgisinde.Bir de şöyle birşey var.Köleler için bazı tetikler oluşturulur.Yani bir kediyi köle için tetik olarak kullanırsanız köle kediyi her gördüğünde sizin yaptıklarınız aklına gelir ve ona göre davranır.Buradaki tetikler şekerdir.


Buradaki dondurma ile anlatmak istedikleri erkeklerin cinsel organıdır.Daha da açık anlatamazdım herhalde.


Sonra Snoop  zarları atıyor.Yani oyunu yönetiyor.Ve bunun ardından Katy ;


Bu pembe kızı kurtarıyor.Aa hayır kurtarmıyor.Çünkü onların orada durması zaten tasarlanmış.Snoop Katy nin o kızla karşılaşmasını istiyor.Devam edelim , anlayacağız.


Snoop zarları bir kere daha atıyor 


ve Katy yılanların arasında kalıyor.Yılanların arasında kalması onu sarı-kırmızı zıt renkli bir sarmaşık gibi birşeye tırmanmasını sağlıyor.


Bunu damalı zemin gibi düşünün.Zıt renkler bir arada.Onu zihin kontrolüne maruz bırakıyor.


VE sonuç bu.


İşte diğer zorluklar.


Ve Snoop zarı bir kere daha atıyor.


Bu defa Katy bir yıldızın üzerinde dönüyor.Bu değişimin gerçekleşmeye başladığını gösteriyor.


İşte bir kız daha.Yardıma muhtaç gibi görünüyor.Onun görevi Katy'e iyi kız olarak görünmek.


Kızımız kurtuluyor.


Snoop'un programcı olduğu kanıtlayan bir hareket daha.Katy şekerleri topluyor.Snoop parmağını şıklatınca 


bütün şekerler düşüyor.


bunu Hollywood yazısını göstermek için koydum.İlluminatinin oyun alanlarından biri de Hollywood olduğunu görebiliyoruz.


Katy kurabiye adamımızın tadına da bakmadan edemiyor.Neyse kızların konusunu burada açıklığa kavuşturmak istiyorum.Kızlar Katy'e iyi kızlar olarak görünmek zorunda demiştim.Tıpkı diğer herşey gibi.Çünkü kızlar Katy'nin değişimine  yardım edecekler.Katy ile tanıştıktan sonra semboller ortaya çıkmaktadır.Yardımcı programcı(handler) gibiler.


Tek göz sembolü.


Yıldızın üstünde tek göz sembolü özellikle belirtilmiş.


Bakınız Katy değişmeye başladı bile.


İşte programcı bir diğer kızımız daha.



İşte asıl programcı (handler) güneş sembolüyle beraber ortaya çıkıyor.Çıktığı yeri ise Süleyman'ın Tapınağına benzetmişler.


Programcı kölenin en zayıf noktası olan şekerimsi askerlerle meydan okuyor.Klipteki tetikleyiciler şekerlerdir demiştim.


Fakat Katy ona muhteşem bir cevap veriyor


Ve programcı yeniliyor.


Ya da biz öyle düşünüyoruz.Katy Perry hala programcıların etkisi altındadır.

E.T

Klip analizine başlamadan önce Katy Perry'nin canlandırdığı karakteri tanıtmak isterim.Uzaylı değil bir Tanrıça.

ANUKET

Mısır Tanrıçasıdır.
İsminin anlamı Öpen Kucaklayandır.
Mısır da her yıl görülen bir salgın hastalık yüzünden insanların gözleri yaşarır, ve kızarırmış.
Anuket bu insanlara şifa verirmiş.Bu yüzden göz çevresi pembemsi bir renktedir.
Kutsal  hayvanı Gazeldir.Bakınız.
Başında bir taç taşır.



Şimdi Klibe bakalım.


Yıkımın ortasındayız.


Karşımıza tuhaf bir şey çıkıyor.Uzaylı diyelim.


Daha sonra  UFO da görünüyor.


UFOnun içinde Kanye West.Ne oluyor böyle?


Adam birşeyler yapıyor falan.


Sonra Katy Perry boşluktan çıkıveriyor.Ama bizim bildiğimiz gibi değil.


Bir uzaylı olarak görünüyor ilk başta.Aa diyoruz klibin adı da E.T zaten.Normal yani.Fakat araya sürekli görüntüler giriyor.25. kare falan değil bunlar.Çünkü yakalayabiliyoruz.


Açılan bir gül.


Sonra Katy evrim geçiyor


Cinselliğin sembolü olan dudağı gösteriyor bize.Burada da dudaktan başka herşeye benziyor ya.


Göz sembolümüz.Gözlerin etrafı pembemsi.Dikkat !


Araya cinsellikle ilgili  resimleri yansıtıyorlar.İşte diğer resimler;




Katy Perry nin başındaki şekile dikkat edin .



Bu şekil Anuketin tacına benziyor.Ve göz çevresi yine renkli.


İşte burada tam Anukete benziyor.Başındaki tacı.Göz çevresindeki pembelikler.


Daha belirgin.


Tekrar dudak sembolümüz


Gözlerine dikkat edin.





Ve Tanrıçamız Anuket yeryüzüne iner.Yıkımın ortasındaki kişiyi kurtarmaya.


Gözleri Gazelinki gibi siyah.



Ve ayin bitmek üzere




Cinelliğin ön planda olduğu bu resimler hep sübliminal






Ayinin son aşaması insanla (ya da uzaylı) Tanrıçanın birleşmesi.


Ve Güneşin parıldamasıyla ayinin bittiğini anlıyoruz.Şimdi yapılması gereken Güneş tanrısına (Şeytana) tapmak.




İşte Tanrıçanın kesin kanıtı.
Tıpkı bunun gibi


Güneşe doğru (Şeytana) giderler.

Açıkçası bu Katy'nin en cesur klibi olmuş.Klip tam anlamıyla bir ayin.Tanrıça Anuket için yapılan bir ayin.

ROAR

Klipten önce yayınlanan görüntülere bakmak istiyorum.


Katy Perry, meşhur mavi peruğunu yakıyor.Bundan çıkarılacak sonuç İlluminatiden çıktı değil, o karakteri yok etmektir.


Ölen kişi Katy'nin  yine en meşhur karakterlerinden olan şeker kız.Yani o karakterde yok oldu.


Ve buna bayağı üzülen o karakteri örnek alanlar.


Katy pek de üzülmüyor.


Bir diğeri ise Katy'nin kaplan karakterini giymesidir.YENİ SEKS KITTEN !


Size her fırsatta leopar seks köleliğini simgeler demiştim.Evet hala da diyorum.Katy şuan seks kölesi.


Ve burada onu izleyen gözleri görüyoruz.İlluminati.


Ardından Katy perry suya yaklaşıyor ve onu kaplan olarak görüyoruz.Su onun aslını gösteriyor.Dediğim gibi bir köle.Seks kitten.


Ardından üstünde aynı kaplan figürünü görüyoruz.Seks kitten alteri.


Mağaradan çıktığında daha da leopara bulandığını görüyoruz.Karakteri ona yapışıyor.


Ve sonunda karakteri ile kendisi  karşı karşıya  geliyor.Kim kazanacak?


Bir dakika, mücadele eden yine Katy'nin alteri oluyor.Kaplana karşı kaplan?


Ve sonunda Katy'nin içindeki kaplan kazanıyor.


Bu analizi yorumlayan bir kaç arkadaşa denk geldim.Herkes kendine göre doğru sayıyor bildiğini.Bu klibi İlluminatiye karşı çıkma olarak görüyor.Açıkçası ben böyle birşey göremedim.
Mücadeleden sonra ;
1.Katy leoparlardan kurtulmuyor.Yani ben onu hala sex kitten olarak görüyorum.
2.Düşman olarak görülen kaplanı yine bir kaplan ile yeniyor.Yani sex kitten alteri ile.
3.Yendiği kaplan kendi lakabıyla beraber onun kedisi olrak adlandırılıyor ve yanı baında duruyor.Onu yok etmiyor.Yani hala sex kitten.

Bence Katy Perry bu aralar karakterine uygun (sex kitten) davranışlar içinde olacak.Zaten öyle de olmak zorunda.Aksi birşeyi görene kadar da kurtulmaya çalıştığını söylemeyeceğim.


Analiz bir çok kişiye göre yanlış gelcektir eminm.Çünkü Katy Perry herkesçe sevilen bir sanatçı.Fakat bu durumu sağlayan İlluminati.onun kötü taraflarını daha doğrusu kendileri yüzünden oluşan kötü taraflarını göstermiyorlar.Bu yüzden tek taraflı görüyoruz.Yalancı tarafı.Sİz lütfen herkese her yönden bakın.Tek doğruya inanmayın.

42 yorum:

  1. düşündüğümden daha güzel çok sağol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eda abla bişey diycem ama ustune alınma profilinde neden üçgen var?

      Sil
    2. Eda tanışmasak mı? Yazdıkların düşündüklerime tam paralel. İlluminati hakkında bilgi alışverişi yapabiliriz bu sayede farklı açılardan tanımış oluruz sonu nereye varacaksa artık.. kısacası 1 elin nesi var 2 elin sesi var işte ;) Bu konu hakkında sohbet etmek bana çok keyif veriyo ve dişime göre hatta daha fazlası biriyle yani senle karşılaştım o yüzden bu şekilde yazıyorum sürçü lisan ettiysem affola ama samimiyetine inandığım için yazıyorum. Teşekkür ediyorum görüşmek dileğiyle.

      Sil
  2. Yazilarina bayiliyorum, cok tesekkurler her sey icin. Yazmayi asla , asla birakma .

    YanıtlaSil
  3. bundan sonra ne analizi yapacaksın eda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miley Cyrus düşünüyorum tam karar veremedim.Ya da Rihanna'ya devam ederim.

      Sil
  4. miley cyrus yapp

    YanıtlaSil
  5. sonda dediklerini anliyorum ben de roar u karsi cikma olarak anlamak istiyorum cunku katy yi coooook seviyorum . bu analizleri ben de blog actigimda yapmayi dusunuyordum ama sen yapmissin :( neyse waking up in vegas te 777 kismini atlamissin klibin basinda sans oyunu gibi bi sey oynuyolar orda. roarda da birkac sembolizm daha vardi . en azindan tarafsiz yaklasmissin teseekkurlerr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol, atladığım kısımlar olabilir kusura bakmayın.Siz bulun yazın bana :) Tarafsız olmaya çalışıyorum her yazımda.Teşekkür ederim tekrar

      Sil
  6. abla ben bu illu hakkında bi kitap okuyorum ya bu illu taa antik mısırdan beri varmış bide bu gizli örgütler hep illuya bağlı ilk bankot ülkede amerika ve bu iilu işsareti bilirsin ki piramit şeklinde en alt kısmın da piramiti taşıyan köleler var yani bu köleler ünlüler oluyor değilmi yani onların dediklerini yapıyor ve hepside o gözün dediğini yapıyor yanılmıyorum değil mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru, kitabın adı nedir?

      Sil
    2. antik mısırdan beri var illu ve katy dark horse klibinde napsın karemi koysun :Dd FOREVER KATYCATT ... illu bile olsa hep katycattımm... ve varlıgı hwnuz kanıtlanmayan ıllu bakalım hayırlısı

      Sil
  7. milletin ne kadar çok boş zamanı var teallam...

    YanıtlaSil
  8. bence kurtulmaya çalışıyor ama dediklerin doğruysa da onu seviyorum. <3

    YanıtlaSil
  9. Super olmus , cok begendim. Aslinda favori sayfam Lena Gravel falan ama sen daha guzel anlatıyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Favorin Lena olmalı zaten :) teşekkür ederim..

      Sil
  10. Ya bak tamam da bir şeyi bu kadar kasıp ince eleyip sık dokursan mutlaka farklı anlamlar çıkartabilirsin.Aklındaki en masum şeyi düşün ve ona iyice konsantre ol.Ona şüpheli yaklaş ve bu şüpheyle eleştirmeye başla....Her neyse ben asla savunmuyorum doğrusu bu İllumuti olayı da karışık geliyor bana.Bir çok amerikana sordum kimse bilmiyor.Ya adamların parasıın üstünde olmasına ramen kimse mi araştırmamış ne ne değil diye.Benim gördüğüm bu olay en çok Türkiye'de yaygın.Olacaksa da olsun bakalım kim kazanacak bu savaşı.O kadar tapıyorlar şeytana diğer insanlara,ona buna.Göreceğiz bakalım hangisi doğru.Neyse dediğim gibi eleştirirsen bir çok şey bulabilirsin :D Yani şöyle söyleyeyim çoğu insan bir çok şeyi yüzeysel görüyor.Şu yaptıgınızla onların dikkatlerini arttırıp beyinlerini zorlamış oluyorsunuz.Belki de iyi bir şeydir bu yönüyle yaptıgınız :D Yalnız o kadar sübliminal mesaj demişsin eskiden türkiyede eteğin dizinin üstüne çıkmazdı şimdi ise 5cm etek giyip de erkeklerin cinsel organıyla ilgili küfür edip gülüşen insanlar var Türkiye'de.Bu davranışların çoğu özentilikten geliyor (Amerikadaki Katty vb.) öğreniyorlar incelediğim kadarıyla bu davranışları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş yorumun güzel ancak adamların istediği karşı bir cephe olmaması yani savaş var doğru ancak cephe yok, karşı taraf yok, yani kısacası kahramanlık yok. İllimunati herkez tarafından bilinsin ancak kimse karşı tarafta olmasın düşüncesindeler, eğer engel çıkıncada yok ediyorlar. Mesela Michael JACKSON illimunatiye giriyor, illimunatiyi savuyor sonra illimunati den ayrılıp karşı bir cephe açıyor. Peki sonra ne oluyor Michael JACKSON iftiraya, zehirlenmeye ve tehtidlere maaruz kalıyor. Ve bir kere girdiğinde çıkışı olmaz. Olduğundada sonu belli işte. Kısacası Tüm dünyayı kendi amaçları doğrultusuna çevirmeye çalışıyorlar. Eğer Ghost Rider 1 ve 2 yi izlediyseniz anlarsınız. İyi günler arkadaşlar

      Sil
    2. Ayrıca Eda hanıma tebriklerimi sunuyorum çok süper bir sentezleme Katy Perry nin son klibini izleyin lütfen, Herşeyine dikkatlice bakın o zaman bu sayfada anlatılanlara hak vereceksiniz

      Sil
  11. Ellerine sağlık çok güzel olmuş ama artık kızın her yaptığına illuminati demek çok saçma

    YanıtlaSil
  12. Katy pery gerçekten bu olayı yaşadı mı ilimunati mi? Yazık kıZa ����

    YanıtlaSil
  13. yorumların gerçekten güzel illimunati olduğunu biliyodum ama hiç bu kadar ayrıntılı düşünmemiştim saol :D

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkürler bana bilmediklerimi gözden kaçırdıklarımı anlattın hep yaz sen eline sağlık

    YanıtlaSil
  15. evet katynın ıllumınatı oldugunu blyrdm.. Hatta ben de bole bısı yapmayı dusunmedım deıl sen supersınnnn.......

    YanıtlaSil
  16. bn katycatt ım ve hep katycatt olacagım... bana kalırsaa ılludan kurtulmasın sadece içinden gerçeklere inansın yoksa olebilirr :'((((((((( FOREVER KATYCAT...................

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinden inanmakla olmaz.Sonuçta onlar inancını da yok ediyorlar.

      Sil
    2. walky sen ne ayaksın birader ...

      Sil
  17. Abi/abla eline sağlıkta roar klibindeki gözler onu izliyor ..illümünati ..... bu saçma onlar arasa falandır katyninde klibteki rolü ordaki mahsur kız ve boynundaki leopar desenide şöyle kardes :
    uçakta hostes olma ihtimali var kıyafetlerine bakın baştaki ... ben sadece bunu söledim hatamıdır bilmem ama diğerleri doğru gibi gözüküyor . ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  18. ellerine sağık bunları öğrendiğimiz iyi oldu ...

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşın doğru söylüyo daha cesur illuminatiye karşı çıkıyo

    YanıtlaSil
  20. Ya ben pek sanmıyorum bu kadar ince eleyip sık dokumaya ne gerek var . Herkes kendi için yaşar istese bu yoldan kurulur demkki onun da hoşuna gidiyor .

    YanıtlaSil
  21. çok saoll diğeri miley olsun lüfnn çok güzel analiz yapmışsınız harika olmuş elinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  22. Ya çok güxel olmuş ayrıca avril lavingenin hello kitty şarkısı var ondada biliyosun hello kittiy kedi klibinde saçıyla bir göünü filanda örtüyo

    YanıtlaSil
  23. yuh wide awake i analiz etmemişsin KATY nin en büyük ilu kanıtı o n

    YanıtlaSil
  24. bi şey sorcam bu sanatçılar illuminatiyse ve kliplerinde anlatıyorlarsa neden baştakiler bunları durdurmuyor çünkü illuminatinin ne kadar kötü bi şey olduğunu anlatıyolar kurtulmak istediklerini falan illuminaticilerin tam tersini yapması gerekmez mi

    YanıtlaSil
  25. Roar klibinin anlamına bakmadin heraldi

    YanıtlaSil
  26. Bu klipleri sanatçılar hazirliyo ben sanatçı olsaydım illu yu falan neden klibimde anlatayım ki bence böyle illu diye bir şey yok catycats:)

    YanıtlaSil
  27. O insanlara acıyorum,içim yanıyor.Küçük yaşta zihnen katlediliyorlar.HERKESE SÖYLÜYORUM:PARA,ŞÖHRET MUTLULUK DEĞİLDİR,GERÇEK MUTLULUK GERÇEK SEVGİDİR...

    YanıtlaSil
  28. ya siz ne saçmalıyosunuz yok katy illudan kurtulmaya çalışıyo falan ne saçmalıyosunuz mantıklı düşünün illudan çıkış yok yok katy zaten illuya bayılıyo para geliyo ün gelyo niye çıksın illudan seks için kullanılıyo insanları sekse çekmek için kullanılıyo

    YanıtlaSil

Sana Yakıştığı Şekilde Yorum Yap !