20 Haziran 2013 Perşembe

Selena Gomez ve İlluminati

Merhaba, 
Selena Gomez analizi ile karşınızdayım  yine :)
Burada ve Facebook sayfamızda sürekli Selena Gomez ‘in kliplerinin analizleri isteniyor.Ben de hepsinin bir arada olduğu bir analiz hazırlamaya karar verdim.

Öncelikle Selena sonradan İlluminati’ye girdi, sonradan mason oldu diye bir şey söz konusu değil.Çünkü Selena çocuk yaşta Disney’ de yer almıştır ve zihin kontrolüne uğramıştır.Disney 33. dereceden Masondur.Ve herkesin bildiği gibi zihin kontrolü çocuklarda daha çok işe yarar.Yani o son şarkısıyla mason olmamıştır.
 

 





Selena Gomez Brain Zapped

Selena Gomez'in zihin kontrolüne maruz kaldığını Brain Zapped 'den anlayabiliriz.Bu Selena'nın 2006 yılında Emily Grace Garcia adında rol aldığı bir dizidir.

Öncelikle dizinin fragmanını buradan izleyelim.

Sonra da şarkının sözlerine buradan bakalım.Uzun olmasın diye :)

Tabi ki şarkının sözleri bizim çevireceğimiz gibi olmayacak :) Şu cümleleri  ele alacağız.

Don’t really know where I’ll go next  ;  gideceğim bir sonraki yer neresi bilmiyorum.  (Hafıza Kaybı)

 brain zapped  ;    Tükenmiş beyin olarak geçiyor.Fakat bu elektroşok yani zihin kontrolü anlamına geliyor.

Just wanna shout out;  Sadece haykırmak istiyorum ( özgür kalmak istiyorum)

Under control,Cuz the light is green; Kontrol altında Çünkü yeşil ışık ( programlamanın uygulandığını ve yeşil ışığın yani artık programlamaya göre hareket etmesinin vakti geldiğini belirtiyor.)


Bu konuda son olarak yıldırımlardan bahsedeceğim.Yıldırım zihin kontrolüne denk gelir.Ve fragmanda da izlediğimiz gibi sürekli yıldırım kullanılmıştır.Ve küçük yaşta bu kontrolün altında kaldığı gösterilmiştir.



Selena Gomez Naturally


Flaşlar patlıyor ve renk değişimi yaşanıyor.Renk Programlaması(Color programming).Cinsel olarak zevk uyandırıyor.

Arka planda üçgenler beliriyor ve yine renk değişimi yaşanıyor.

Arka plan hipnotik değişimi gerçekleştiriyor.

Sürekli renk değişimi ( Cinsel zevk için) ve alter karakterin oluşumu.Ayna görevi görülüyor.Ayna yeni oluşan alter karakteri temsil eder.



Bu iki görüntüde siyah-beyaz değişimini görüyoruz.Masonik  zemin.(Damalı zemin)




Burada sübliminalı veriyorlar.Selena'nın duruju vajinaya benzetiliyor.Bilinçaltı böyle algılıyor.Saçma gelebilir ama dikkat ederseniz sadece bu klipte değil, başka sanatçıların birçok klibinde de göreceksiniz.

Alter karakterler.Hep üçlüdür.



Tekrar değişimler ve alter karakterler belirtilmiş.



Şu duruş Baphomet duruşu değil miydi?




Masonik zemin( Damalı zemin).Siyah - beyaz değişimi



Tanrı Şiva'nın tasviri.


İşte klipteki masonik işaretler bunlar.Şimdi de klipteki karakterleri inceleyelim



Karakterlerdeki her bir gözlük, eldiven, takı elbise farklı kişilikleri anlatır.Burada dört alter görüyoruz.

”You are the thunder and I am the lightning” 
(Sen gök gürültüsüsün ve ben şimşeğim) derken zihin kontrolüne dikkat çekiliyor.

 Arkadaki piramitler de süs olsun diye değil, subliminal mesaj olarak koyulmuş."İlluminati her yerde"



Selena Gomez Love You Like A Love Song


Genel Olarak  Karakterler Üzerine Bir Analiz Olacak.


Klibin girişinde "Gök kuşağının Sonuna Git"  öğretisi vurgulanmış.bu Oz Büyücüsünde öğretilmiştir.Gök kuşağının sonu mutluluktur(İlluminati)


Tekrar Gökkuşağı vurgulanmış.Ve masonik işaret olan iki kolon vurgulanmış.


Şimdi de karakterlere bakalım.







Hepsi farklı karakterler.Selena'nın alterleri.Farklı saç, makyaj, kıyafet, aksesuar.



Burada Selena esir olarak gösterilmiş.Kolundaki bileziğe dikkat.Ve başta da dediğimiz gibi tekrar Oz Büyücüsü Programlaması kullanılmış.Eller olduğunda daha büyük çünkü ayna tasvir edilmiş.


Alfa Programlaması ; Siyah Beyaz yaka
Beta Programlaması ; Leopar desenli Gözlük


Burada da erkek alterini görüyoruz.Fakat dudakları boyalı olduğu için eşcinsel olduğu anlaşılıyor.Beta Programlaması


Klip ve şarkı bir handler yani programcı tarafından hazırlanmış.Arkadaki görüntüde Selena'nın programcıları yer alıyor.Hepsinde de özellikle mor rengine önem verilmiş.



Klipte özel olarak mor rengine önem verilmiş.Mor illuminatinin rengidir.Semboldür.Ve Oz Büyücüsü Programlamasının belirtisidir.



Dudak cinselliğin sembolüdür.Gözlüklerinde yansıtılmıştır.

Şimdi de kısaca sözlere bakalım.

Constantly, boy you played through my mind like a symphony
Sürekli, benim zihnimi bir senfoni gibi çaldın 
There's no way to describe what you do to me
Bana yaptığın şeyi tarif etmenin hiçbir yolu yok 
You just do to me, what you do
Bana yaptığın şeyi, yaptığın şey 
And it feels like I've been rescued
Ve kurtarılmış gibi hissediyorum 
I've been set free
Serbest bırakılmış gibi 
I am hyptonized by your destiny
Senin kaderinle hipnotize oldum 
You are magical, lyrical, beautiful
Sen sihirlisin, liriksin,güzelsin 
You are...I want you to know baby
Sen,Bilmeni istiyorum ki bebeğim 




Burada sevgilisini övmüş ve ona her ne yaptıysa çok memnun kalmış.Özellikle KURTARILMIŞ kelimesini dikkate alalım.Çünkü İlluminati kelimesinin anlamı Aydınlanmışlar demekti.Bu da kendileri için kullandıkları diğer kelimelerden biri.Kurtarılmış.

Selena Gomez Come and Get It

Klip sırasına göre gitmeyeceğim.

Evet Rihanna fanları ( Navy) haklı.Bu Rihanna'nın Where Have You Been klibinin benzeri.Çünkü ikiside aynı programlamaya maruz kalmış durumda.Beta Programlaması.


dudak özellikle vurgulanmış.Beta Programlaması yani cinsellik.


Selena kırmızı renkte, bu onun kurban olduğunu gösterir.Ve etrafı sisli (cini belirtir), ateşten çember var( ayini belirtir)


Şimşek  zihin kontrolünü belirtir.Ve Cini simgeler.



Su yeniden doğuş ve yeni alteri simgeler.Yeni alter erkek.Bunu daha sonra açıklayacağım.


Etraf sisli ve tapınma işareti var.Kime taptığı açık.



Gözlerini kapatıyor ve kendinden geçiyor.Gökkuşağına dikkat.Zihin kontrolünü göstermiyor mu bize?


Ayna yeni oluşan alteri gösterir.Zaten gördüğümüz Selena da yeni oluşan alteri simgeliyor.Yani seks kölesi.



Ve son olarak Selena bu klipte Tanrı Şiva'yı canladırmış.Tıpkı Rihanna gibi.


SELENA GOMEZ'İN  SEMBOLİK RESİMLERİ

Şimdi de Selena'nın bir kaç resmini inceleyeceğiz.ŞUNU UNUTMAYIN Kİ BUNLAR ÖYLESİNE ÇEKİLMEMİŞTİR.ÖZELLİKLE HAZIRLANILMIŞTIR.BU DA ÖZELLİKLE MESAJ VERİLMEK İSTENİLDİĞİNİ GÖSTERİR.










                               


                    Selena Gomez Congratulations To Me (MTV EMA 2011 Promo)


Selena Gomez ve aynadaki yeni alteri gösterilmiş.Yandaki köle olduğunu belirtir.


Renk Programlaması ugulanmıştır.Peruk ve ayna simgeleri  ( yeni karakter) kullanılmıştır.


Tek Göze bariz vurgu.


Süblimanl Mesaj.Yüzündeki şaşırma ifadesi, neye şaşırdığını belirtiyor( anlamış olmalısınız.)


Kedi kulakları, maske, siyah beyaz (Alfa Programlaması) kıyafeti.


Tek Göze Vurgu.


Sevimli Mickie Mouse ile pozu


Dikkatle söylediklerime bakın.Ters  gül, yılan (pastanın yanında) ,gökten düşen kırmızı gül ,tavus kuşu (pastanın üstünde), siyah beyaz elbise hepsi birer masonik simgedir.bu kareler Selena Gomez'in 16. yaş gününde çekilmiştir.




Ve Son olarak Selena'nın "Sessiz ol " işareti.Bunu neredeyse bütün köleler yapar.Çünkü kölelere yaşadıklarını anlatmamaları için bu öğretilir.


Benden bu kadar.Umarım güzel bir analiz olmuştur.Görüşlerinizi esirgemeyin.Hoşçakalın.

130 yorum:

  1. Naturally klibindeki vajina kısmı çok tuhaf :D ama mantıklı görünüyor herşey.öözellikle Brain zapped

    YanıtlaSil
  2. Biz selenatorler seni seviyoruz selena

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynennn ama zaten O mu istedi sanki ulli istemeyeni bile yutuyor

      Sil
    2. Bildiğim kadarıyla başlarındakilerle yatmış girebilmek için

      Sil
  3. benbi selenatorüm o ne olursa olsunonu hep sevicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anana küfür etse de mi sevicen

      Sil
    2. evet seversen ne olursa olsun seversin

      Sil
    3. Malmısın lan sen selena sana bi bok mu veriyor

      Sil
    4. O da seni seviyor mı ?

      Sil
  4. orda rihanna ''sessiz ol''demiyor ki elindeki dövmeyi gösteriyo,dikkatli bakılırsa anlaşılıyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır sana öyleymiş gibi anlatıyorlar ama öyle değil.Sübliminal mesaj

      Sil
    2. Iyide dovmesinde shhh yazıyor yani sessiz ol

      Sil
  5. ellerindeki ve vücudlarındaki o simgelerinde bir anlamı var yalnız ;)

    YanıtlaSil
  6. Siz selenatorler gerçekten malsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bir kafa doktoruna görün bence :D

      Sil
    2. Kafa doktoru diye birşey varsa görünürüm tabii

      Sil
    3. O zaman pisikiyatrise git!!

      Sil
    4. sen kendine bak asıl sen malsın

      Sil
    5. Kimi sevip sevmeyeceğimize bi aptal karar veremez

      Sil
  7. ben de bir selenatorum ve başka bir site de anlatılanlara inanmamıştım ancak burada herşey açık ver gerçekçi inanmamak elde değil ama hem selenanın kendisi hem de şarkıları filimleri çok güzel yine artık onu o kada sewmiyorum
    inşallah bir gün doğru yolu bulurlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başda selenatorum demişdin şimdi de sevmiyorum diyosun yazık

      Sil
  8. bu onun seçimi değildi!! yazıdada belirtildiği gibi beyni yıkanmıştır ve sonra illu den çıkmak istediğinde annesi ile tehdit edilmiştir!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya siz selenatorler gerçekten salaksınız.arkadaşım selenanın annesi de oyuncu ve selenada annesi sayesinde disneyde oyuncu olmuştur.disneyde illuminati olduğuna göre hiçbir sorun yok

      Sil
  9. Bencede mantıklı :/ Bende bi Selenatorum ve Sel'in böyle bişey yapacağını tahmin etmezdim hiç.Ama gerçektende mantıklı...

    YanıtlaSil
  10. bokunu çartmışsınız lan .çarpılcağınız bu mübarek ayda :D Bİ ORAYA YALAN Bİ BURAYA :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediklerime yalan demen için kendi bildiklerin olmalı.Bildiklerini bana anlatmanı bekliyorum.

      Sil
  11. selena tam bi ibne iki yaş küçüklerle çıkar onu bunu öpmek ister böyle kız mı olur sana sonuna kadar katılıyorum şarkıları da bişeye benzse bari ayrıca tam bi malsınız selenatorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen kesin beliebersın sen kendini ne sanıyosun kıçı kalkmış ibne onun bir sürü hayranı var senin yok kim bişeye benzemiyo anlıyomusun onubunu öpmek istiyor diyorsun o sorulan soruya cevap vermek istediği için öyle dedi kendinden küçükle çıkmış olabilir ama amerikada normal şeyler öyle türkiyedede var bu kadar çağdışı olma.bu kadar terbiye ytr sn ibnesin işte selenaya diyon ama aynaya bkmyn glb. ağzına sıçtığım amına koyıyım senin eğer biz selenator olduğumuz için malsak sende(ki olmadığımızı herkes bilir)anti olduğun için beyni boş zekasız bir insansın anti olman ne değiştiriyor ki sel'in yine hayranları var yine onu seviyorlar arada mallar yani sizin gibi orospu çocukları ona küfür etse saydırsa bile buna döl israfı deyip geçiyoruz .

      Sil
    2. Halen anlamıyorsunuz adam kanıtları vermiş. Hem o ünü nasıl buldu sanıyorsunuz. Bunların hepsi illu

      Sil
    3. asıl justin aptalın teki !!! unutmayın teklifleri erkekler eder yani justin selenaya etti tabi arada kadınlar da teklif eder ama bu ilişkide justin teklif etti çıkmayı asıl siz utanın ablası yaşında biriyle çıkan birini seviyorsunuz!!!

      Sil
  12. yorumuma yazdığın kalitesi 5 yaşında çocuk seviyesi yazın beni güldürdü ve önyargılarına cevap vermek istedim. ben belieber falan değilim ve lezbiyen olmadığım için kızlardan hoşlanmıyorum ayrıca ağzına aldığın küfürler senin kaliteni ortaya koyuyor çünkü amerikada çağdaşlık olarak algıladığınızın aslında büyük bir cahiliyet olduğunu anlamanız gecikiyor bununla birlikte kimin kıçının kalktığı belli. selenatormuş adından belli saçmalığı beyinsiz topluluk sizi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen SELENA yı sevmeyebilirsin ama saygı duymak zorundasın çünkü medeni ve terbiyeli insanlar böyle yapar sen istersen ondan nefret et ama asla onu sevdiği için SELENATOR lere küfür edemezsin

      evet SELENA illüminati olabilir. ama çocuk yaşta Disney de oynamaya başladığı için beyni yıkanmış umarım bu durumdan çabucak kurtulur.

      Sil
    2. İstediğin kadar illuminati diye bilrsin doğru ama bu seni ona hakaret edebileceğin anlamına gelmez ...

      Sil
  13. SLOW DOWN ın da analizini yapar mısın admin

    YanıtlaSil
  14. gerçekler acıdır tatlım.ayrıca illimunati olanlara saygı göstermem onun fanlarınada sonra başımıza çıkıyorlar.selenatorlar kendinize gelin

    YanıtlaSil
  15. Evet illü de ama zorla girdi.Ve son 2- 3ay önce girdi.Saçmalamktan b aşka bişi yapmıyorsunuz.Fotolarda yok şunu yapıyor yok bunu yapıyor diyorsunuz aslında onlarıı yapmıyor dans ediyor.Dans ederken durdurup fotosunu alırsanız öyle benzer hareketler çıkabilir.SElena nın illü oldunu kabülenemiyosunuz slna demeyin çünkü KABULENİYORUm.Ve illü olması umrumda bile deil.Umrumda deil çünkü BİR İNSANA BİR KİŞİYE BİR YERE BİR ÖRGÜTE ZORLA SAKARSANIZ BU ONU ONLARSDAN YAPMAZ! BİŞİ BULMUŞSUZNUZ SEVMEDİNİZ ÜNLÜLERİ HEP ONA UYARLIYOSUNUZ.YOK DUDAK ŞUNU SİMGELİYOMUŞMUŞ MUŞ.DOĞRU OLDUNU NERDEN BİLİYOSUNUZ. SİZİN DURUMUNUZ VAİM -,-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amk. Malı admin orda yazmış kiz 16. Yas gununde illu isaretleri var sen hala 2-3 ay once girdo diyon amk
      evladi anana soyle yumurtalarini kontrol ettirsin amk admin ugrasmus yazmis bu okuda konus lan yanlis dol.

      Sil
  16. Size kız selena gomezi kötülemiyo. Dinlemeyinde demiyo, zaten diyemezde. Sadece yaptıklarını gösteriyo. Güzelim bizim insanımız anlamaz, kıçınıda yırtsan anlamazlar. Boşver sen kötü yorumları takma çok iyi olmuş emegine saglık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim

      Sil
    2. Anlamaz dediklerin zaten 5-15 yaş aralıklarında olan ergenler :D
      (Ben 14 yaşındayım :))

      Sil
  17. helal olsun kardeşim emeğine sağlık güzel analiz olmuş

    YanıtlaSil
  18. Dısneydeki herkez illuminatiden istemeseler bile girmek zorunda kaliyorlar yoksa sevdikleri kisiler zarar görür bu onlarin elinde olan bişey degil o yüzden yok inşalah doğru yollu bulur bunu ondan beklemezdim o kötü biri falan demeyin

    YanıtlaSil
  19. Yani selena gomez illuminati mi

    YanıtlaSil
  20. selena gome illuminati deil ya yalan ama miley cyrus illuminati ama oda zorlan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Hiç kimse dinini paraya yada başka şeylere satacak kadar adi olamaz ya. Zorla yada başka bişeyle hiç bi fark yok

      Sil
  21. selena büyük bir taklitçi ibne selena sevenlerde buna dahil

    YanıtlaSil
  22. Buna inanmıyorum ama Selenator olmam ile ilgisi yok hiçbirine inanmadım(Rihanna...). Ama yine de emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  23. Lady gaga çıplakmı ? :D

    YanıtlaSil
  24. facebook sayfanızın linki var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.facebook.com/KafamizinIcindeNelerVar aktif değil.Bana ulaşmak için kullanabilirsiniz.

      Sil
  25. ya ben disney channeli severdim ama artık sevmiyorum ilimünati olduğunu öğrendiğimde soğudum selena bunu isteyerek yapmıyor onu ölümle ve benzeri şeyle tehtit ediyorlar bu gerçekten çok kötü birşey neden ünlü olmak için ilimünati olmak gerek gerçekten o kötü göz işareti bütün zavalı ünlüleri etkiliyor

    YanıtlaSil
  26. ya ben disney channeli severdim ama artık sevmiyorum ilimünati olduğunu öğrendiğimde soğudum selena bunu isteyerek yapmıyor onu ölümle ve benzeri şeyle tehtit ediyorlar bu gerçekten çok kötü birşey neden ünlü olmak için ilimünati olmak gerek gerçekten o kötü göz işareti bütün zavalı ünlüleri etkiliyor

    YanıtlaSil
  27. ya ben disney channeli severdim ama artık sevmiyorum ilimünati olduğunu öğrendiğimde soğudum selena bunu isteyerek yapmıyor onu ölümle ve benzeri şeyle tehtit ediyorlar bu gerçekten çok kötü birşey neden ünlü olmak için ilimünati olmak gerek gerçekten o kötü göz işareti bütün zavalı ünlüleri etkiliyor

    YanıtlaSil
  28. ben bir selenatorum ve eger selena gomez boyle birisiyimse o zaman ben vaz gecerim onu sevmekten.cok zor cunki onu cok seviyorum amma o allaha inanmiyorsa bende ona inanmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Selenatorden böylesine bir yorum beklemezdim.Şaşırdım

      Sil
    2. bende bir selenatörüm ancak bende selenadan soğudum baksana zaten türk şarkıcılarda illumanti hadise biz burdayız şarkısı ve gökçe tuttu fırlattı internete yazarsanız görürsünüz bide o sesde hadise :(((

      Sil
  29. ben bir selenatorum ve selenaya gvencim tam o bilerek bunları ypmıyor

    YanıtlaSil
  30. ben de bir selenatorum. selena bunları bilerek yapmıyor illudan da netref ediyorum

    YanıtlaSil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  32. Sanki Selena Gomez hayranlarına mal diyince bir yerin büyüyor selenatörlere mal diyene kadar aynaya bak

    YanıtlaSil
  33. bak gerizekalı selena zorlandınerdeyse bütün ünlüler zorlandı hadi bir ünlüyle selenayı karşılaştıralım hee selena kadar iyi bir ünlü yok ilu ya geliyosa bütün ünlüler öyle selena benim aşkım ve sonsuza kadar da öyle kalıcak

    YanıtlaSil
  34. selena aslında uliminati değil bunu disney yapio o bunun farkında değil uliminatiyi bilmio

    YanıtlaSil
  35. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  36. selena tam bir malın önde gideni orası burasını açınca kendini bir bok mu sanıyo

    YanıtlaSil
  37. Sana birşey sormak istiyorum. Selena yani bir kölemi? Ona zorlamı yaptırıyorlar bunu? İnşallah bir gün doğru yolu bulur. Bu bilgileri bilmiyordum beni bilgilendirdiğin için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  38. erkek alter? Neyi kastediyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunların birkaçı doğru ama birkaçı yanlış ünlüler illüminati iler mutlular biz boşuna üzüllüyoruz ve selena ve illuminati hakında bişe soracaksanız sorabilirsiniz bu konuları çok araştırdım :/

      Sil
  39. bunların birkaçı doğru ama birkaçı yanlış ünlüler illüminati iler mutlular biz boşuna üzüllüyoruz ve selena ve illuminati hakında bişe soracaksanız sorabilirsiniz bu konuları çok araştırdım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selena seni hiç takmıyo çünkü kötü laf kendi sahibine aiittir..............................................

      Sil
    2. Sorumun cevabı nolur doğru kaynaklardan alınmış olsun ' taylor swift illuminati mi ' aslına bakarsanız ben biraz araştırdım ama kendi sözünde " ben asla sahneye sütyen ve kilotla çıkanlardan olmicam " ve " asla saçma bir pramidin önünde diz cokemem " demiş ama yine de kafam karıştı cevabı LÜTFEN EMİN KAYNAKLARDAN OLSUN bilmiyorsan sorun değil

      Sil
    3. Sorumun cevabı nolur doğru kaynaklardan alınmış olsun ' taylor swift illuminati mi ' aslına bakarsanız ben biraz araştırdım ama kendi sözünde " ben asla sahneye sütyen ve kilotla çıkanlardan olmicam " ve " asla saçma bir pramidin önünde diz cokemem " demiş ama yine de kafam karıştı cevabı LÜTFEN EMİN KAYNAKLARDAN OLSUN bilmiyorsan sorun değil

      Sil
  40. selna özenti mileye özeniyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hyr mileyin neyine özencek asıl miley lady gagaya özeniyor

      Sil
    2. Burda linkler çıkmıyo mu

      Sil
  41. edacım sayfanı beğendim ama bide justinide koysan belieberimde:D

    YanıtlaSil
  42. Ben onlari mahser gununde gorucem. Allah'in belalari aptallar

    YanıtlaSil
  43. siz gerçekten salaksınız onları süs olsun diye yapmış vede siyah beyaz o anlama geliyorsa beşiktaşlılarda mason vede her yerde üçgenler var illahada o anlama gelmiyo içinde göz olsa gine neyse diyecem ama içinde göz bile yok kol çuğalmasıda dans işte bukadar salakmısınız bide ona inanıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  44. inanamıyorum ve -afedersin ama
    oz büyücüsü va alice harikalar diyarı sadece güzel bir film ve o selenanın küçükken oynadığı film lede öyle bir şey yok sadece küçük yaşta ünlü olmuş o kadar hadi kılip lerinde falan neysede film lere söz etmeye hakkın yok !!!

    YanıtlaSil
  45. vede selena küçükken illü olduysa bütün küçükken disneye girenler illimünati mi ?!

    YanıtlaSil
  46. selena şu an köle mi yani?

    YanıtlaSil
  47. One direction illuminatimi ? analiz ederseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
  48. illuminati nedemk ya arkiler boşverin bu gavurun çocuklarini ne bok yiyiyorsa yesinler, ahirette ünlülerin bazı kafirlerinin topu hesap vercek hyde size eyvallah oooooo saat kaç olmuş hade Allah'a emanet olun

    YanıtlaSil
  49. hem siz nerden bilionuz ki bunları bilerek yaptığını belki illuminati hareketleri olduğunu bilmio

    YanıtlaSil
  50. Brain Zapped.....

    YanıtlaSil
  51. yani onları sevmeyelimmi onlar suçlumu

    YanıtlaSil
  52. Eğer büyük bir tapınağın bir üyesi olmak ve dünyada bir yıldız olmak istiyorum, ya da yaşam ve kimse çok zengin olmak ister misiniz sizi durduramaz
    o, ya da size bilmek insanlar için hayat ünlü olmak istiyorum den
    çok ve ilgi sonra Illuminati üyesi olduğu takdirde, sana o saygı vermek ve biz size büyük Illuminati krallığın bir üyesi olarak bizim tapınak gereken tüm dilek verecektir nedeni tekrar yoksul olmayacak,
    E-posta att aracılığıyla bize şimdi: illuminati worldwide@yahoo.com veya
    +2348162491302 çağrı

    YanıtlaSil
  53. Arkadaşlar Come And Get İt klibinde gördünüz mü bilmiyorum ama Selena 1 işareti yapıyor dans ederken dikkatli izleyin ve 1 işareti illüye hakarettir onuda sölim dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla mi eger oyleyse muthis selenaya askim devam eder slow down da illu var mi ya da who says da

      Sil
  54. bende selena gomezi çok seviyorum ama keşke illuminati olmasaydı ama bu bizim onu sevmemize engel değil zaten allaha inancı iyi olan biri zihin kontürolüne uğramaz ve allah inşallah tüm insanlara hidayet verir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanılıyorsun Allah inancı olan da zihin kontrolüne uğrar.

      Sil
  55. KARDEŞİM ŞİMDİ SELENA GOMEZ ILLUMINATİ Mİ YOKSA DEİL SE DİNİ NEDİR LÜTFEN CEVAP VER SELNA GOMEZ İ SEVİYORUM ANCAK DİNİ NEDİR LÜTFEN CEVAPLAYIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerde aptla aptal şeyler varsa ona inanıo anladın mı

      Sil
  56. asg sayfamda paylaşsam olur mu? ama ben daha açıklıyıcı olucam?

    YanıtlaSil
  57. Merhaba arkadaşlar, ben İlluminati'nin Türkiye temsilcisi Aydın Özbükey. Eda Koçak isimli arkadaşımız bütün sırlarımızı ifşa ettiği için örgütümüzü feshetme kararı aldık. Holywood'un ve Disney'in kapısına da mühür vurmayı düşünüyoruz. Hiç böyle bir şeyle karşılaşmamıştık hayatımızda ve karşılaşacağımızı da düşünmezdik. Planlarımız tıkır tıkır işliyordu lakin Eda arkadaşımız hepsini alt üst etti. Neyse, olacağı varmış :( Selametle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende türkiye Cumhurbaşkanı ı Recep Tayyip Erdoğan illuminati'nin kapatılması gerçekten çok kötü oldu bnde bu siteyi kapattıraccam

      Sil
    2. Iyi o zaman bende olup tekrar dirilen marien monroeyum ve yeni filmim ve ilk albumum cikmak uzeredir bilginiz olsun:))) 3>

      Sil
    3. well then I will not go until this nonsense seller

      Sil
  58. Ya 3,4 yasindaki bebeler ne kadarda cok ya

    YanıtlaSil
  59. ne diyosuuz lan siz selena böyle yapmaz ama mantıklı geliyo

    YanıtlaSil
  60. Ne olursa olsun selena gomez, selena gomezdir sizler ise birer eziksiniz

    YanıtlaSil
  61. SELENATOR GÜÇLÜ KALIR! I LOVE SELENA ♥

    YanıtlaSil
  62. Arkadaşlar dısney illiyse illi napalım yani selena zorunluda olsa isteklide olsa illimünati tamam ama ben selenayı seviyorum istediğini apabilir benim dinim müslüman o isterse ateist olsun umrumda değil ben onu seviyorum Allah katında kendi günahı ben fanı olarak onu severim ama sonuçta o illi diye sevmemezlik yapmam istediğini olur umrumda değ ben yine severim onu onun kendi günahı dünyada çeşit çeşit saçma din var yok ateş öküz güneş fln kimsenin seçimine karısamazsın bu işe o illi ıyy diye bakmayın insan olarak karakterini kişiliğini sevmeniz farklı birşey inanç farklı bir şey

    YanıtlaSil
  63. Eda sen benim asabimla oynuyosun gecenlerde one directionuma takildin agzini burnunu kirmadim ama fazla oluyosun sen sanki muslumanmisin ya cennetlikmisin allah allah ya.esek spasi defol agzimi acma hem biliomusun ben ne oyrendim illuyla 3 aydan fazla ilgilenir ve arastirma yaparsan sense ondan olursun yani sus artik konusma dir dir illu illu diye basimizi agrtittin iyice.hem biz illuysak bundan sanane biz cekecez cezamizi ssana ne kaliyo ben annamadim allah allah direction bile senden akilli ve bidaha onlara laf edersen ozelliklede harry askima dokunursan varya bizzat kendim diycem sinirimden illuminatiyim diye.sanane kaliyo sittir git ya hem.onlardan konusuypsun ya sayfani tehlikeye atiyosun onlar heryerdeler.biliomusun bin kere qururla diycem ve diyiyorum ben one direvtionerim hatta istersem.illuminatide olurum bundan sanane kalmis defol git

    YanıtlaSil
  64. bence bu hkadın bu kadar şey yatptıysa bunlarla kalmaz masonu filan şu anki lidelerini görmüş tanışmış olabilir. yani bu kadın daha çok iş çevirmiştir arkamızdan...

    YanıtlaSil
  65. üzgünüm ama yani gerçekten aklım almıyor nasıl orda Müslümanlığı kesmek isteyen birini bu kadar sevebiliyorsunuz. yemin ederim ölümle, ailemin ölümüyle tehdit etsinler yine de dinimden dönmem. mantıklı olun arkadaşlar Allah'a sığındıktan sonra bana ne yapabilirler? ben musab bin umeyr in hayranıyım. çünkü Peygamberimize çok benziyorumuş... ♥ sevgilerle.

    YanıtlaSil

  66. BÜYÜK ILLUMINATI kardeşleri Hûd'u BUGÜN KATILIN VE DAHA İYİ BİR VE MUTLU BİR YAŞAM CANLI HOŞGELDİNİZ. Zenginlik ve FAME BÜYÜK TAPINAĞI HOŞGELDİNİZ. Eğer bir iş, Man, politikacı, müzikal, öğrenci vardır ve zengin güçlü olabilir ve hayatta ünlü olmak istiyorum. Great aydınlatmaktadır kardeş kaput üye olarak hayallerinizi elde edebilirsiniz. Bu tüm hayallerin ve gerçekten harika aydınlatmak kardeş kaput üyesi olmak istiyorsanız tam başarmak olmak, Rab şimdi aydınlatmak irtibata geçebilirsiniz kalp arzu, Not: yeni işe üyeleri $ 500,000 $, Altın Yüzük hakkı vardır, bu koruma ve düşman sizi Guild ve Of America Birleşik Devleti ücretsiz vize olacaktır. kan paylaşmayın lütfen. Bu fırsatı kaçırmayın. Şimdi ¡¡¡BİRLEŞTİRME UNUTMAYIN Çağrı ve zengin SİZ SADECE ILLUMINATI cüppe veya daha fazla bilgi, e-posta illuminateword.net ulaşmaktan çekinmeyin İSTİYORUM EĞER KİLİSESİ girerken koyacağız DRESS ALMAK İÇİN PARA İLE OLMAK ZORUNDA ÜCRETSİZ @ gmail.com / t olmak ve (20year), Sayı (2), para güç olduğunu, güçlü bir inanç olmalıdır Illuminati ailesinin bir üyesi olmak gerektiğini unutma ve kendi diksiyonu illuminateword.net olun @ gmail.com

    YanıtlaSil
  67. Ünlü, zengin olsun ve kaderini kontrol etmek Illuminati katılın.
    Geri koltuk ve diğer insanların bizi aşağı itmek için izin vermek iyi midir? Ya öyle
    İyi yoksulluk veya korku içinde yaşamak?
    Yani İlluminati sadece burs bütün dünyevi özgürlük verebilir
    problemleri, bugün üyesi olmak ve kaderini kontrol ve aynı zamanda değil kazanmak
    aylık en az 500 milyon dolar.
    Üyelik başvurusu için aracılığıyla bir e-posta gönderin:
    ajajailluminati@outlook.com

    YanıtlaSil
  68. Iyi insanlar iyi yeni duydum, ben birim
    Lord tarafından üstün Grand tarafından gönderilen Ajanların
    Getirmek için usta olanların çoğunu
    Büyüklerin bir üyesi olmakla ilgilenen
    Illuminati tapınağı, Üyeye üye olma
    Illuminati. Nitelikleriniz sadece,
    Kendileri için hizmet verebilen,
    Politikacılar, Müzisyenler, İş Adam / Kadın,
    Öğrenci işçileri, tüccarlar vb.
    Zengin ol, güçlü ol ve hayatı ünlü ol.
    Rüyalarınıza üye olmak
    Illuminati ve aynı zamanda 3,4 $ anlık tutar olsun
    Milyon dolarlık ücretsiz bir ev ile her yerde
    Tüm dünyada yaşamak ve özgür olmak
    Dünyanın herhangi bir ülkesine seyahat etmek için üçlü vize,
    Ve zenginlik yüzüğü, sana güç verilecek
    Işe başladıktan hemen sonra, iş yapıyorum, ben
    Kendi bir İnşaat şirketi ve kendi de
    Bir Biggest Elektronik Aleti mağazası,
    Ve ailem şimdi ABD'de yaşıyor, bir zamanlar beğeniyordum
    Sen, ben ve eşim mali açıdan 1'e düştü
    Günde bir kare yemek, ne tür bir yaşamdı?
    Yaşasın, fırsat bulana kadar fakirlik içinde yaşadım
    BÜYÜK TAPINA üyesi olmak
    Illuminati BROTHERHOOD ve ben
    Şansım ve ben yakın bir üyeyim
    10 yıl şimdi. Gittikçe daha zengin olursun
    Olmak, işinizi daha hızlı büyütür
    Hiç hayal edemeyeceğinizden daha fazla, illuminati çıkarır
    Yetenekler sizi ve sizin gibi meşhur edin
    Illuminati siparişinin bir üyesi olursun
    Anında 8,000,000 $ ABD Doları al
    Banka Hesabınız, daha pek çok başka
    Kazanmak için ayakta kalabileceğiniz avantajlar, öyleyse
    Üye olmak istiyor şimdi bize ulaşın
    +2348151112534 veya E-POSTA:
    Worldwideilluminati868@gmail.com BUGÜNE BİZE KATILIN
    ZENGİN, GÜÇLÜ VE ÜNLÜ TÜM OLUN
    SENİN HAYATIN…..

    YanıtlaSil
  69. Lan siktir git mal mısın nesin salak salak tespit adı altında topladığın saçma sapan ile yaramaz bilgiler bunlar götünden uydurma orospu

    YanıtlaSil
  70. Kardeşim cidden malsın bak valla. Selena o kadar iyi kalpli birisi ki bunu anlayamayacak kadar geri kafalısın. Aptal seni.

    YanıtlaSil
  71. İlluminatinin sembollerinden bir tanesi, aynı zamanda tapınak şövalyelerinin kullandığı şeytani semboldür. Ama Baphomet’in anlamı din ve inanışlara göre farklılık göstermektedir.İlluminati hakkında her şeyi buradan öğrenebilirsiniz: https://paratic.com/illuminati-nedir/

    YanıtlaSil
  72. İlluminati Kardeşliğinin dünya için resmi masajı. İş adamı ya da kadın, sanatçı, politikacı, papaz, öğrenci, toktor, müzisyen olmak için zengin, ünlü, güçlü ve içinde bulunduğun her durumda, İlluminati'nin senden para ya da insan kurbanı istemediğini unutma. , bugün İlluminati kardeşliği kültüne katılın ve anında zengin olun. Üye olun, dünyanın herhangi bir yerinde yaşamak istediğiniz bir çok para ve bir ev alın ve ayrıca bir iş kurmak için 10 milyon dolar kazanın.

    ILLUMINATI'YE KATILAN YENİ ÜYELER İÇİN FAYDALAR.

    1. 100,000,000$ Nakit Ödül

    2. 500.000,00 $ değerinde şık yeni rüya arabası

    3. Seçtiğiniz bir ülkede satın aldığınız rüya gibi bir ev

    4. Dünyadaki tüm havalimanlarında VIP muamelesi


    İlgileniyorsanız, temsilciyi şimdi arayın veya onunla WhatsApp üzerinden iletişime geçin. +1 (781) 361-9631
    + Ortaklarımızla iletişime geçmek için en az 25 yaşında olmalısınız. Öğrenciyseniz, litisociatyorder2013@gmail.com adresine bir e-posta gönderin,

    YanıtlaSil
  73. İyi haberler!!! iyi haberler!!!,
    Zengin, sağlıklı ve mutlu bir yaşam sürmek ister misiniz?
    ünlü hayat? Hemen zengin olmak ve acılardan kurtulmak mı istiyorsunuz? Konuştuğunuzda dünyanın sizi tanımasını ve sizi dinlemesini ister misiniz? Güç ve kontrolün sizde olmasını ister misiniz? evet ise, burada
    iyi bir ipucu - “ILLUMINATI ORGANİZASYONU”na katılın, sorabilirsiniz
    “Nasıl Katılabilirim” cevabı çok basit tek yapmanız gereken
    WhatsApp veya E-posta yoluyla bize ulaşın (iletişim bilgileri aşağıda listelenecektir) YOKSULLUKTAN KENDİNİZİ YÜKSELTİN.
    Hizmetimize herhangi bir şekilde ihtiyacınız olursa bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.

    İşte iletişim bilgilerimiz
    E-POSTA: illuminatilight676@gmail.com
    WHATSAPP VE ARAMALAR: (+1 (916) 562-1349)



    UYARI: Yalnızca Şeytan kilisesine üye olmak isteyenlerin ofisi ziyaret etmesine veya aşağıdaki e-posta adresine posta göndermesine izin verilir. İlgilenmiyorsanız benimle iletişime geçmeyin ve bir kez iletişime geçtiğinizde geri dönüş yoktur. bu yüzden iletişime geçmeden önce düşünün. DİKKAT!!!

    YanıtlaSil
  74. Dünyaya resmi Illuminati Kardeşliği masajı. İster iş adamı, ister kadın, sanatçı, politikacı, futbolcu, öğrenci, doktor, müzisyen, zengin, ünlü, güçlü ve hangi durumda olursanız olun kendinizi bulun ve unutmayın ki İlluminati sizden para ya da insan kurbanı istemez, katılın. bugün İlluminati kardeşliğinin kültü ve anında zengin olun. Üye ol, çok para ve dünyanın herhangi bir yerinde yaşamak istediğin bir ev al ve ayrıca bir iş kurmak için 10 milyon dolar kazan.

    ILLUMINATI'YE KATILAN YENİ ÜYELER İÇİN FAYDALAR.

    1. 100,000,000$ Nakit Ödül

    2. 500.000,00$ değerinde şık yeni rüya arabası

    3. Seçtiğiniz bir ülkede satın aldığınız rüya gibi bir ev

    4. Dünyadaki tüm havalimanlarında VIP muamelesi


    İlgileniyorsanız, temsilciyi şimdi arayın veya onunla WhatsApp aracılığıyla iletişime geçin. +1 (781) 361-9631
    + Ortaklarımızla iletişime geçmek için en az 25 yaşında olmalısınız. Öğrenci iseniz, litisociatyorder2013@gmail.com adresine e-posta gönderin,

    YanıtlaSil
  75. DÜNYAYA DUYURU
    NOT: ILLUMINATI WHATSAPP ÜZERİNDEN İLETİŞİM YOKTUR.
    HİÇBİR İNSAN KIYASLAMASI YOKTUR VE ILLUMINATI AYRICA KAYIT ÜCRETİ TALEP ETMEMEKTEDİR.

    666illuminatiagent666@gmail.com

    İş adamı mısın kadın mısın, politikacı mısın, müzisyen misin, zengin, ünlü, hayatta güçlü olmak ister misin, İlluminati Kardeşliği'ne katıl
    Onurlu ve toplumda saygı duyulan bir insan olacaksın. Ve hayatın, hayatın en iyisine dönüşecek, Yeni bir üye olarak, yeni bir yaşam tarzına başlamak için büyük miktarda para ile ödüllendirileceksin ve büyüklüğün ışığı hayatının tüm günlerinde sana kalkan olacak.

    Aşağıdaki e-posta yoluyla sizi tapınağa yönlendirmesi için tapınak temsilcisiyle iletişime geçmeden önce en az 20 yaşında veya daha büyük olmalısınız.

    666illuminatiagent666@gmail.com

    YanıtlaSil
  76. BU DÜNYAYA RESMİ AYDINLATMA DUYURUSUDUR
    NOT: İNSANİ AÇIKLAMALAR DAHİL DEĞİLDİR
    Tapınak temsilcisiyle WhatsApp üzerinden iletişime geçebilirsiniz: +1(708)942-7262

    İş adamı, politikacı, müzisyen, öğrenci misiniz? Zengin, ünlü, hayatta güçlü olacaksın, bugün İlluminati kardeşlik kültürüne katıl ve anında zenginleş. Haftada 1 milyon dolar ve bedava bir ev. Bu dünyada nerede yaşamayı seçerseniz seçin, ayda 50.000.000$ maaş bile alıyorsunuz...

    İlluminati üyesi olan yeni üyeler için avantajlar.
    Seçtiğiniz herhangi bir ülkede bir ev.
    2. Yeni bir 1.500.000 USD rüya arabası.
    Dünyanın en iyi zengin adamlarıyla tanışma şansı.

    Ortaklarımızla iletişime geçmek için en az 25 yaşında olmalısınız Gmail: illuminatiwordorder1995@gmail.com Whatsapp: +1(708)942-7262

    YanıtlaSil
  77. DÜNYAYA DUYURU
    NOT: ILLUMINATI WHATSAPP ÜZERİNDEN İLETİŞİM YOKTUR.
    HİÇBİR İNSAN KESİNLİKLE İLGİLİ YOKTUR VE ILLUMINATI AYRICA KAYIT ÜCRETİ TALEP ETMEMEKTEDİR

    666illuminatiagent666@gmail.com

    İş adamı mısın kadın mısın, politikacı mısın, müzisyen misin, zengin, ünlü, hayatta güçlü olmak ister misin, İlluminati Kardeşliği'ne katıl
    Onurlu ve toplumda saygı duyulan bir insan olacaksın. Ve hayatın, hayatın en iyisine dönüşecek, Yeni bir üye olarak, yeni bir yaşam tarzına başlamak için büyük miktarda para ile ödüllendirileceksin ve büyüklüğün ışığı hayatının tüm günlerinde sana kalkan olacak.

    Aşağıdaki e-posta yoluyla sizi tapınağa yönlendirmesi için tapınak temsilcisiyle iletişime geçmeden önce en az 20 yaşında veya daha büyük olmalısınız.

    666illuminatiagent666@gmail.com

    YanıtlaSil
  78. BU DÜNYAYA RESMİ BİR IŞIK MESAJIDIR
    NOT: HİÇBİR İNSAN KADROSU YOKTUR
    Büyük İlluminati kayıt ücreti istemiyor
    Tapınak temsilcisiyle WhatsApp'tan iletişime geçebilirsiniz: +1(585) 948-4386

    İş adamı mısınız, kadın mısınız, politikacı mısınız, müzisyen misiniz, öğrenci misiniz? Zengin, ünlü, hayatta güçlü olmak, bugün İlluminati Kardeşliği kültüne katılmak ve anında zengin bir miktar için başvurmak istiyor. Haftada 500.000 dolar ve bedava bir ev. Ayda 30.000.000 $ Maaş olarak ... bu dünyada yaşamayı seçtiğiniz herhangi bir yerde

    Illuminati üyelerine kaydolan yeni üyeler için avantajlar.
    1. Seçtiğiniz herhangi bir ülkede bir ev.
    2. 1500.000$ değerinde yeni bir rüya arabası.
    3. Dünyanın en zengin adamlarıyla tanışma fırsatı.

    Ortaklarımızla iletişime geçmek için 18 yaşında veya daha büyük olmalısınız.
    E-posta: illuminatisecretorder1960@gmail.com@gmail. com
    WhatsApp: +1(585) 948-4386

    YanıtlaSil
  79. BU DÜNYAYA RESMİ BİR IŞIK MESAJIDIR!
    HİÇBİR İNSAN KADROSU YOKTUR VE ILLUMINATI AYRICA GİRİŞ ÜCRETİ İSTEMEZ !!!

    Bir iş adamı veya kadın mısınız, politikacı, müzisyen, zengin, ünlü, hayatta güçlü olmak, İlluminati Kardeşliği'ne katılmak ister misiniz?
    Onurlu bir adam olacaksın ve toplumda saygı görmenle ünlü olacaksın. Ve hayatın, hayatın en iyisine dönüşecek. Yeni bir üye olarak, yeni bir yaşam tarzına başlamak için büyük miktarda para ile ödüllendirileceksiniz ve büyüklüğün ışığı hayatınızın her gününde sizi koruyacak.

    YENİ ÜYELERE SAĞLANAN AVANTAJLAR
    1. 1 Milyon Sterlin değerinde nakit ödül
    2. Yeni Bir Araba (2022 Telsa Model X)
    3. Seçtiğiniz herhangi bir şehirde yeni bir ev
    4. İlluminati Pasaportu (Vizesiz Seyahat)


    Whatsapp: +447362043683
    Telgraf: +447362043683 (yukarıyı aydınlatır1)
    E-posta: (illuminatisupreme01@gmail.com)

    Saygılarımla İlluminati🔺

    YanıtlaSil
  80. En az 10.000,00 ABD Doları ile en fazla 100.000.000,00 ABD Doları arasında değişen krediler sağlamak için buradayız, yani dolar cinsinden başvurmak istiyorsanız. Endonezya'dan olsanız bile, en az 100 Rp, maksimum 25 milyar Rp tutarında bir kredi başvurusunda bulunabilirsiniz, bu nedenle Malezya'dan olsanız bile minimum Rm 30k ve maksimum Rm 850k kredi başvurusunda bulunabilirsiniz. Yukarıda belirtilmeyen diğer para birimlerinde de başvuru yapabilirsiniz, tüm finansal giderlerinizi karşılamak için ihtiyacınız olan krediyi çok düşük bir oranda sağlamak için her zaman buradayız, çünkü bunu yıllardır yapıyoruz ve her ikisi için de başarılı ve faydalı oldu. borç veren ve borç alan için, bu yüzden her yerde referanslarımız var<<<<>> >> Son referans 2.3 milyon Rp ile Malezya'dan Farouk ve ayrıca 570 Rp juta ile Endonezya'dan Indra idi, bu yüzden lütfen yapmayın' bu müşteriye karşı çok dostane bir işlem yapmaktan çekinme<<<<<>>> >>>>

    İletişim bilgileri aşağıdadır

    Şirket adı: İSKANDAR LESTARI KREDİ ŞİRKETİ
    e_mail::>[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp::[+6282274045059]

    YanıtlaSil

Sana Yakıştığı Şekilde Yorum Yap !