20 Kasım 2013 Çarşamba

Rihanna What Now

What Now klibini sabırsızlıkla bekliyordum.Biliyordum bir şeyler olacağını.Yayınlanır yayınlanmaz hemen analize başladım.

Klibi anlamanız güç değil.Çünkü her şey çok açık.
İki karakteri görüyoruz;
Beyaz elbiseli Rihanna > Masum Rihanna
Siyah Elbiseli Rihanna > Kötü,kötülüğe bulaşmış Rihanna

Öncelikle klibi izlerken sonlara doğru sürekli cin kontrolü altında kaldığını düşündüm.Ama sonlara doğru başka bir şeyin de olduğunu fark ettim.Hatta bu Katy Perry'in E.T klibinde de vardı.
Cin ve Halüsinasyon.

Bununla ilgili yaptığım araştırmaları hemen anlatayım.
Zihin kontrolüne uğrayan kişilere bu esnada bazı ilaçlar, uyuşturucu maddeler verilirdi.Bunların en çok kullanılanı ve en güçlüsü LSD' dir
Nedir bu LSD?
Açıkçası okurken o kadar çok şaşırdım ki.
Halüsinojenler içerisinde en kuvvetli olandır. Algılama yapısını tamamen değiştirir ve kullanan kişiyi başka bir dünya'ya (hayaller alemine) yollar.Çok mutlu olan biri LSD kullandığında cennete gittiğini görebilmektedir. Ama mutsuz olan kişileri iyi olmayan bir hayaller alemine götürür. LSD, kuşlarla beraber havada uçmak, uzay yolculuğu yapmak gibi, kişi için imkansız olanakları birebir gerçekmiş gibi yaşatır. LSD kullanan kişi, hayatında önemli bir yeri olmuş olan insanları da tekrar görebilir, onlarla iletişim kurabilir. LSD etkisinde kişi, genellikle etkilendiği konular üzerine hayaller görür. Çevresindeki nesneler de dahil, bu hayallere göre şekillenir. Her şey kişinin hayal kurmasına bağlıdır. LSD, bilinçaltında olan, eskiden yaşanmış olayları tekrar yaşamanıza/görmenize bile sebep olabilir. LSD etkisinde olan biri her türlü nesneyle iletişim kurabilir ve o nesnelerin onla diyaloğa girdiğini işitebilir.

Halüsinasyona sebep olan diğer şeyler;
Esrar 
Marihuana( Rihanna'nın sıklıkla kullandığı )
Morfin
Kokain
Extacy(A vision of ecstasy > Rihanna'nın Diamond şarkısının sözü)
Karanlıkta tutulmak.
Daha bir sürü sayabilirim.Yani klipte Rihanna Cinin kontrolünde olmasıyla beraber birde uyuşturucunun etkilerini gösteriyor.


Karanlık bir yerde, görüntüde Rihanna var.Ekranda görünüyor.Yani bizim gördüğümüz Rihanna.Bize gösterilen.Ve görüntü gidip geliyor.Metafizik bir şeylerin olduğu gösteriliyor.Cin.


Ve görüntü gidip geliyor.Metafizik bir şeylerin olduğu gösteriliyor.Cin.


Rihanna bize karanlık yüzünü gösteriyor.Tamamen karanlığın içinde.Bize yüzünü dönsede onu göremiyoruz.Zaten dibine kadar batmış durumda.


Bir yavaş bir hızlı hareket ediyor.Normalin üstünde.Bu bize özgü değildir.Cinlere özgü bir şeydir.


Tuhaf hareketlerin sebebi belli cin.Yansıtılan görüntüde ise Rihanna acı çekiyor.Bu onun iç dünyasını gösterir.Yaptıklarından dolayı pişman mı bilemem.Ki zaten bilinçli yapmıyor.Ama yaptıkları ve yapılanlar acı veriyor.


Rihanna'nın bakışları tek noktaya odaklı hep.Ve tepkisiz, duygusuz.Uyuşturucunun yüzünde yarattığı bitkinlik var.


Beyaz elbiseli; masum Rihanna demiştik.Ama burada dikkat çeken bir başka şey siyah haç kolyesi oluyor.Elbise beyazken neden o siyah?
Yeni Dünya Düzeninin en önemli  amacı.Dinleri yok etmek.Bu yüzden her fırsatta Hristiyanlığı , Müslümanlığı kötülerler.Hristiyanlık için kullandıkları şeyler; ters haç, siyah haç, kanlı haç vs.


Görüntüler bulanık.Uyuşturucu yani LSd kullandıktan 20 dk sonra falan görüntü bozulmaya başlar.Bulanıklaşır.


Çığlık,isyan ve bölünme.Etrafta yansımalar görme.


Masum karakterinin bileklerinde kelepçe var.Masum karakteri kısıtlanmış.


Cin ve uyuşturucunun daha çok etkisini göstermeye başlaması.Elektro şok anlamındaki  şimşek.


Kötülüğe bulaşmış karakteri acı çekiyor.Masum karakteri ise korkuyor.



Ve tabi ki masum karakteri de kendini teslim etmeye başlıyor.


LSD sayesinde mutsuz iseniz , kötü şeyler görürsünüz.Daha doğrusu sizi ürküten şeyler.Orman, kendi içinde kaybolmaktır.Benliğini kaybetmiş.


Rihanna'yı rahatsız eden diğer görüntüler;


Dini yok etmek için dini kötülediklerini söylemiştim.İşte diğer kötüleme şekli.Yanan haç.


Sıkışıp kalma.Tek çıkışın olması.Bu da İlluminatiye giriş oluyor.Birçok ünlü kliplerde bir kapıdan çıkar.Aslında farklı bir dünyaya adım atarlar.Ve hep aydınlık vardır.


Esaret.


Vahşet.


Kişiye özel , korktuğu şeylerin görülebileceğini söylemiştim.Bu karınca, böcek, yılan, kelebek, su, ağaç, vs olabilir.


Zihnin bölünmesi, yansımalar.


Rihanna'yı rahatsız eden böceklermiş.


Ve tabi ki Rihanna her zaman ki gibi bir şey yapamıyor ve


Karanlığına geri dönüyor.




Whatever it is, it feels like it`s laughing at me through the glass of a two-sided mirror 

Her neyse bu iki yönlü aynanın içinden sanki bana gülüyormuş gibi hissettiriyor 


Whatever it is, it`s just laughing at me 


Her neyse bu, sadece bana gülüyor 


And I just wanna scream 


Ve sadece bağırmak istiyorum 


İki yönlü ayna derken Rihanna ve cini oluyor.Rihanna'nın yaşadığı acılardan dolayı, cin ona gülüyor.Ya da cinin yaptıkları Rihanna'yı rahatsız ediyor.

I found the one, he changed my life 

O`nu buldum, hayatımı değiştirdi 


But was it me that changed 


Ama değişen ben miydim, 


And he just happened to come at the right time 


Ve o sadece doğru zamanda gelen kişi miydi? 


I`m supposed to be in love 


Aşık olmam gerekiyordu, 

But I`m not mugging 


Ama ben değilim, 



Bulduğu kişi hayatını değiştirmiş.Cini oluyor bu.Ama yaşadıklarından dolayı kırgın.Belli ki olmasını istediği olmamış ve değişimi sorguluyor bu yüzden.VE yapması gerekeni yapmadığını söylüyor.Aşık olmak? Cinine sadık kalmak olabilir mi bu?


Cin konusunda bana inanan inanmayan herkesin düşünmesini istiyorum.Ve sizden şunu da rica ediyorum.
NEFRET ETMENİZ GEREKEN YA DA SUÇLAMANIZ GEREKEN RIHANNA DEĞİL; BUNU ONA YAPTIRAN SİSTEM.O SADECE ARACI.SİZİN YOK ETMENİZ GEREKEN KİŞİ RIHANNA DEĞİL; SİSTEMDİR.








29 yorum:

  1. Ama rihanna kendi isteiyle girdiyse?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında durum karışık.Kendi istekleriyle anlaşmayı imzalarlar veya kabul ederler.Ama sonradan pişman olurlar.Ve zihin kontrolünde oldukları için ellerinden birşey gelmez.kukla olamaya devam ederler.

      Sil
    2. hiç bir yabancı ünlü isteğiyle girmedi.Girmek istemeyenleri suçladılar yada öldürdüler MİCHAEL JACKSON gibi

      Sil
  2. acaba katy perryin Unconditional şarkısını analiz edermisinn

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Mukemmel bi yazi olmus

    YanıtlaSil
  5. Demek ki unlulerin hicbiri masum deil

    YanıtlaSil
  6. Bu riri cok degisik dogru deginmissin

    YanıtlaSil
  7. yazıların mükemmel nicki minajı bekliyorum... :)

    YanıtlaSil
  8. Yazzzzzzik cik cik cik

    YanıtlaSil
  9. Sen su katy perrynin bu sarkisini niye istiyotsun klibte fazla anormalikte yok yani az mesaj var.

    YanıtlaSil
  10. Sarki zaten guzel de degil:)))

    YanıtlaSil
  11. What now guzel deil :)))))

    YanıtlaSil
  12. Lsd tabletini arastirdim o kadar ilginc ki...

    YanıtlaSil
  13. ya benim en sevdiğim rihanna klibleri disturbia what now hard ama en çok illu onlarda. Allah belamı vermiş ...

    YanıtlaSil
  14. çok güzel analiz tebrikler.

    YanıtlaSil
  15. korktum *** leri kullanırken kormadın mı eda? yada kabus görmedinmi ben okuduğumdan etkilenen insanım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cinlerden tabi ki korkacağız.ama onlar da Allah'tan korkuyor.Allah'a sığındığımız sürece bir şey olmaz.En önemlisi cinlerle çok uğraşmamak, araştırmamak.

      Sil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Sen butun bunkari nerden biliyon

    YanıtlaSil
  18. Sen butun bunkari nerden biliyon

    YanıtlaSil
  19. Ben baya korktum sen cinleri yazarken korkmuyor musun ve bence çok mantıklı

    YanıtlaSil
  20. Ben baya korktum sen cinleri yazarken korkmuyor musun ve bence çok mantıklı

    YanıtlaSil
  21. açikcasi okudum ama kesin birsey soyleyemeyiz klipten bir suru anlam cikartilir yeterki iste ama soylediklerin dusunulebilir cok mantiklida degil ama sacmada degil.sorgulamak lazim teori sadece

    YanıtlaSil

Sana Yakıştığı Şekilde Yorum Yap !